Televízna relácia Autosalón sa v premiére vysiela každú nedeľu na STV1 o 9:40
s reprízami v utorok o 17:30 na STV2, v stredu o 5:30 na STV1 a v sobotu o 10:50 na STV2
Hyundai Kona
 
 
Aktuálna súťažná otázka
 
Používa MG4 XPOWER jeden elektromotor?
 
A: Áno

B: Nie

 
 
 

Mazda predstaví v Ženeve svoje dizajnové a konštrukčné inovácie

Novinky

6.3.2018

V hojne vybavenom stánku značky Mazda na tohtoročnom ženevskom autosalóne zažijú návštevníci svetovú premiéru nového kombi Mazda6, európsku premiéru nového sedanu Mazda6 a dve pozoruhodné koncepčné vozidlá - Mazda VISION COUPE a Mazda KAI CONCEPT. Okrem toho Mazda predstaví aj svoj revolučný zážihový motor budúcej generácie SKYACTIV-X.

Nová Mazda6 prináša luxusnejší a kultivovanejší vonkajší dizajn a výrazne prepracovaný interiér. To zahŕňa nové sedadlá, výkonnejšiu pohonnú jednotku SKYACTIV, zvýšenú jazdnú dynamiku, lepšie aerodynamické vlastnosti, znížené hodnoty hluku, vibrácií a tvrdosti (NVH) a ešte širšiu ponuku bezpečnostných prvkov i-ACTIVSENSE.

Nová Mazda6 bude na Slovensku začínať od 26.690, - Eur. Dá sa objednať u všetkých autorizovaných predajcov značky od 1. apríla 2018. Prvé zákaznícke autá dorazia v júli.

KAI CONCEPT a VISION COUPE predstavujú pohľad do budúcnosti značky Mazda. Štvordverová Mazda VISION COUPE, ktorá len nedávno získala titul „Najkrajšie koncepčné auto roka“, sa vyznačuje jednoduchým tvarom karosérie bez akýchkoľvek nepotrebných prvkov, výsledkom čoho je vzhľad v štýle „menej je viac“. Toto stvárnenie presne zodpovedá dizajnovej filozofii Mazda KODO – duša pohybu, pričom kladie špeciálny dôraz na spôsob, akým sa svetlo hravo odráža od jednotlivých povrchov.

Pohonná jednotka SKYACTIV-X, dostupná exkluzívne vo vozidlách Mazda, by sa mala stať prvým komerčne dostupným zážihovým motorom na svete využívajúcim kompresné zapaľovanie*. Tento prevratný motor zavádza inovačnú zápalnú metódu SPCCI – Spark Controlled Compression Ignition, čiže kompresné zapaľovanie sviečkou. Uvedená technológia spája výhody zážihového motora so zapaľovaním elektrickou iskrou s výhodami kompresného vznetového motora a vytvára akýsi krížený motor, ktorý ponúka to najlepšie z oboch riešení.

 
 
 
 
 
© 4TV, s.r.o. 2010, Všetky práva vyhradené!
Akékoľvek kopírovanie a rozširovanie textov a fotografií, alebo ich častí je povolené len s písomným súhlasom prevádzkovateľa.

Webhosting a registrácia domén