Premiéru relácie Autosalón vysielame každú nedeľu o 9,30 hod. na STV 1.
 
 
Aktuálna súťažná otázka
Dosiahla benzínová Mazda CX-5 nižšiu spotrebu ako dieslová verzia?
 
A: Áno

B: Nie



 
 

Ocenenie za uvádzaciu kampaň modelu Kia Stinger

Novinky

8.11.2018

Úspech uvádzacej kampane modelu Kia Stinger získal ocenenie od dvoch prestížnych orgánov udeľujúcich ceny za komunikačný dizajn –Red Dot a Automotive Brand Contest.

 

Uvádzacia kampaň „Long Live Driving“ pre nový fastback v štýle gran turismo od spoločnosti Kia dostala uznanie za svoju popularitu na internete – získala ocenenie Red Dot v kategórii „digitálna reklama“ a ocenenie Automotive Brand Contest v kategórii „digitálna kampaň“. Vďaka viac ako 55 miliónom pozretí na stránke YouTube, 400 miliónom oslovených ľudí a viac ako miliónu návštev internetovej stránky sa táto kampaň stala historicky najúspešnejšou európskou digitálnou kampaňou spoločnosti Kia.

 

Kampaň bola vytvorená vedúcou kreatívnou agentúrou spoločnosti Kia – Innocean – v spolupráci s digitálnou agentúrou Herren Der Schöpfung. Obsahuje krátke filmy zobrazujúce majiteľa vozidla Stinger odškrtávajúceho vzrušujúci „zoznam“ splnených zážitkov a dobrodružstiev vrátane skákania z útesov v Škótsku, návštevy slávneho španielskeho festivalu La Tomatina a vyskúšania si úlohy dídžeja počas noci v slávnom berlínskom klube. Filmy kampane „Long Live Driving“ zobrazujú model Stinger na jeho potulkách po európskych cestách, ktorých cieľom je prežitie a naplnenie vysnívaných dobrodružstiev jeho majiteľa.

 

Artur Martins, viceprezident marketingu a plánovania produktov spoločnosti Kia Motors Europe, poznamenal: „Tieto získané ocenenia podčiarkujú kreativitu, ktorou je presiaknutá značka Kia a jej partnerské agentúry. Model Kia Stinger už získal veľké množstvo ocenení za svoj dizajn a konštrukciu, preto nás veľmi teší, že sme dokázali vytvoriť efektívnu digitálnu uvádzaciu kampaň, ktorá robí reklamu kvalitám a charakteru tohto úchvatného vozidla.“

 

Do súťaže Red Dot Communication Design sa v roku 2018 zapojili dizajnéri, agentúry a spoločnosti zo 45 krajín, pričom 24 členovia poroty vyhodnocovali 8 610 diel v 17 kategóriách. Automotive Brand Contest je medzinárodná súťaž dizajnu, ktorá udeľuje ocenenia výnimočným produktom a za komunikačný dizajn. Spoločnosti Kia bolo ocenenie Automotive Brand Contest slávnostne odovzdané na Autosalóne Paríž 2018.

Pridanie príspevku do diskusie

Vaše meno
Váš email (nepovinný)
(nebude nikde zverejnený)
Diskusný príspevok
Zoznam príspevkov v diskusii:
Zatiaľ nie sú pridané žiadne príspevky. Buďte prvý, kto pridá príspevok.
 
 
 
 
 
 Škoda
 
 

 
 Kia
 

 
 
 
© 4TV, s.r.o. 2010, Všetky práva vyhradené!
Akékoľvek kopírovanie a rozširovanie textov a fotografií, alebo ich častí je povolené len s písomným súhlasom prevádzkovateľa.

Webhosting a registrácia domén