Televízna relácia Autosalón sa v premiére vysiela každú nedeľu na STV1 o 9:40
s reprízami v utorok o 17:30 na STV2, v stredu o 5:30 na STV1 a v sobotu o 10:50 na STV2
Hyundai Kona
 
 
Aktuálna súťažná otázka
 
Môže mať Nissan X Trail len so spaľovacím motorom pohon všetkých kolies?
 
A: Áno

B: Nie

 
 
 

Ocenenie za uvádzaciu kampaň modelu Kia Stinger

Novinky

8.11.2018

Úspech uvádzacej kampane modelu Kia Stinger získal ocenenie od dvoch prestížnych orgánov udeľujúcich ceny za komunikačný dizajn –Red Dot a Automotive Brand Contest.

 

Uvádzacia kampaň „Long Live Driving“ pre nový fastback v štýle gran turismo od spoločnosti Kia dostala uznanie za svoju popularitu na internete – získala ocenenie Red Dot v kategórii „digitálna reklama“ a ocenenie Automotive Brand Contest v kategórii „digitálna kampaň“. Vďaka viac ako 55 miliónom pozretí na stránke YouTube, 400 miliónom oslovených ľudí a viac ako miliónu návštev internetovej stránky sa táto kampaň stala historicky najúspešnejšou európskou digitálnou kampaňou spoločnosti Kia.

 

Kampaň bola vytvorená vedúcou kreatívnou agentúrou spoločnosti Kia – Innocean – v spolupráci s digitálnou agentúrou Herren Der Schöpfung. Obsahuje krátke filmy zobrazujúce majiteľa vozidla Stinger odškrtávajúceho vzrušujúci „zoznam“ splnených zážitkov a dobrodružstiev vrátane skákania z útesov v Škótsku, návštevy slávneho španielskeho festivalu La Tomatina a vyskúšania si úlohy dídžeja počas noci v slávnom berlínskom klube. Filmy kampane „Long Live Driving“ zobrazujú model Stinger na jeho potulkách po európskych cestách, ktorých cieľom je prežitie a naplnenie vysnívaných dobrodružstiev jeho majiteľa.

 

Artur Martins, viceprezident marketingu a plánovania produktov spoločnosti Kia Motors Europe, poznamenal: „Tieto získané ocenenia podčiarkujú kreativitu, ktorou je presiaknutá značka Kia a jej partnerské agentúry. Model Kia Stinger už získal veľké množstvo ocenení za svoj dizajn a konštrukciu, preto nás veľmi teší, že sme dokázali vytvoriť efektívnu digitálnu uvádzaciu kampaň, ktorá robí reklamu kvalitám a charakteru tohto úchvatného vozidla.“

 

Do súťaže Red Dot Communication Design sa v roku 2018 zapojili dizajnéri, agentúry a spoločnosti zo 45 krajín, pričom 24 členovia poroty vyhodnocovali 8 610 diel v 17 kategóriách. Automotive Brand Contest je medzinárodná súťaž dizajnu, ktorá udeľuje ocenenia výnimočným produktom a za komunikačný dizajn. Spoločnosti Kia bolo ocenenie Automotive Brand Contest slávnostne odovzdané na Autosalóne Paríž 2018.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
© 4TV, s.r.o. 2010, Všetky práva vyhradené!
Akékoľvek kopírovanie a rozširovanie textov a fotografií, alebo ich častí je povolené len s písomným súhlasom prevádzkovateľa.

Webhosting a registrácia domén