Televízna relácia Autosalón sa v premiére vysiela každú nedeľu na STV1 o 9:40
s reprízami v utorok o 17:30 na STV2, v stredu o 5:30 na STV1 a v sobotu o 10:50 na STV2
TIP travel
 
 
Aktuálna súťažná otázka

Je Taigo najmenšie SUV v ponuke Volkswagenu?
 
A: Áno

B: Nie

 
 
 

HISTORICKÝ ÚSPECH ZNAČKY CITROËN NA SLOVENSKU : NAJLEPŠÍ PREDAJ ZA POSLEDNÝCH 10 ROKOV

Novinky

21.3.2018

S celkovým počtom 837 registrovaných nových osobných a ľahkých úžitkových vozidiel Citroën dosiahol 5%-nú hranicu trhového podielu, vďaka tomu sa Citroën umiestnil na šiestej priečke v poradí najpredávanejších značiek na Slovensku (kategórie M1+N1)*.

Rastúci trend predajov značky sa začal prejavovať už v priebehu minulého roka. Celkový predaj v roku 2017 zaznamenal s počtom 4401 registrovaných vozidiel zabezpečil značke takmer 10-percentný medziročný nárast.

K tomuto úspechu prispieva už od svojho uvedenia v októbri 2016 na Slovensku vyrábaný model Citroën C3, ktorý v roku 2017 pokoril hranicu 2000 klientských objednávok a je už niekoľko mesiacov druhým najpredávanejším na Slovensku registrovaným modelom v kategórii hatchback-ov v segmente B. Celkovo je značka Citroën v segmente B tretia najúspešnejšia  - za prvé dva mesiace tohto roku bolo registrovaných už 365 vozidiel, čo predstavuje 8%-ný podiel v danom segmente a súčasne 45%-ný nárast oproti minulému roku.

Vďačí za to, okrem bestselleru C3, aj svojej novinke medzi mestskými  SUV – modelu C3 Aircross;  rovnako aj priestrannému, osvedčenému a elegantnému sedanu  C-Elysée.

Druhým najúspešnejším modelom v portfóliu značky je Citroën Berlingo, ktorý je dlhodobo lídrom vo svojom segmente. Za minulý rok 2017 sa predalo (v osobnej aj v úžitkovej verzii) spolu až 824 vozidiel, a úspešne sa

mu darí aj v tomto roku, kedy  príde do predaja jeho nástupca s kompletne obnovenou ponukou výbav, motorizácii a verzií.     

Zvýšený záujem so 16%-ným nárastom predajov v minulom mesiaci zaznamenala značka aj u rodinne zameraného, priestranného a technologicky vyspelého modelu C4 Picasso v 5-miestnom aj v 7-miestnom prevedení.

Potešujúce je, že rastúci trend predajov, čiže viac zákazníkov, si našli modely značky aj medzi fyzickými osobami, ale aj medzi živnostníkmi a firmami.

Medzi firemnými zákazníkmi patrí k najobľúbenejším úžitkovým vozidlám práve Citroën Jumper (vo verziách Furgon, Šasi, valník a Minibus) s nárastom registrácií za rovnaké obdobie minulého roka až o 32%, rastúci záujem zaznamenáva aj Citroën Spacetourer a jeho úžitková verzia Jumpy Furgon, pričom oba modely sú lídrami svojho segmentu.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
© 4TV, s.r.o. 2010, Všetky práva vyhradené!
Akékoľvek kopírovanie a rozširovanie textov a fotografií, alebo ich častí je povolené len s písomným súhlasom prevádzkovateľa.

Webhosting a registrácia domén