Dnes je piatok, 4 júl 2025
|
Moskva – Mazde sa podarilo zaradiť medzi najpopulárnejšie automobilové značky v Rusku. Preto je logické, že automobilka zavítala aj na moskovský autosalón. Prezentuje tu koncept Kazamai a Mazdu CX-9.
Predaj vozidiel Mazda sa zvýšil z 8565 v roku 2004 na viac ako 50 000 kusov v roku 2007. Najvýznamnejším v Rusku je segment vozidiel SUV. Na jeho čoraz väčšiu popularitu reaguje Mazda konceptom Kazamai a zároveň naznačuje, akým smerom by sa uberala, keby chcela vyrábať kompaktný crossover. Hospodárne vozidlo dynamického vzhľadu má osloviť najmä mladých a stále viac mobilnejších ruských zákazníkov z veľkých miest, ktorí kladú dôraz na svoj osobitý štýl. Medzi hlavné znaky automobilu patria: nízka hmotnosť, kompaktné vonkajšie rozmery a nová generácia pohonných jednotiek. Model Mazda CX-9 sa predáva v Severnej Amerike už od roku 2007. Toto SUV úspešne spája elegantný a športový vzhľad s podmanivý jazdným prejavom a vysokú kvalitu s priestorom a flexibilitou. Prvé SUV značky Mazda s tromi radmi sedadiel si získalo obľubu u zákazníkov, ako aj u odbornej verejnosti. V roku 2008 dokázal model CX-9 zvíťaziť v prestížnej ankete Truck of the Year a do júla 2008 si ho kúpilo po celom svete viac ako 53 000 zákazníkov.
VW TAIGO 1.5 TSI4.7.2025 |
ŠKODA OCTAVIA COMBI 2.0 TDI DRIVE 1304.7.2025 |
NOVÝ FIAT GRANDE PANDA4.7.2025 |
LEXUS RZ 300e1.7.2025 |
RENAULT 5 E-TECH TECHNO1.7.2025 |
ŠKODA ELROQ RS1.7.2025 |